logo

Blog

Ezen az oldalon a blog bejegyzéseim olvashatók.

A bejegyzések között keresni, a címkefelhő (láblécben található) segítségével lehet.

Örömmel veszek minden hozzászólást, észrevételt, megosztást.

 

Népszavazás

Profizmus minden szinten Valaki mondja meg nekem, hogy a választási iroda hogyan alkalmazhat ekkora dilettánsokat? A TV-ben is promózták, hogy készült egy alkalmazás, aminek segítségével megkereshető, hogy lakóhely szerint melyik szavazókörbe kell menni népszavazni. Ez szuper, nagyon jó gratulálok! DE! Az alkalmazás így néz ki:   Tényleg csak ilyen minőségű munkára futja az OVB webfejlesztőinek? Egy kisvállalkozó – mint én – kizárt, hogy ilyen minőségű munkát adjon ki a kézéből. Ha valaki érti ezt akkor legyen szíves magyarázza el nekem!    
Tovább olvasok

Az online értékesítési tölcsér

Ha interneten szeretnénk értékesíteni, akkor egy kicsit másképp kell gondolkodnunk, mint korábban tettük. Az internet új lehetőségeket kínál, de – ahogy a Csárdáskirálynőben éneklik: “új műsorhoz, új férfi kell” – ehhez másképp  – “újszerűen” – kell gondolkodnunk. Az értékesítési tölcsér (sales funnel) nem egy vadiúj dolog, de egyre divatosabb az online marketingben. Én személy szerint nagyon örülek ennek, hiszen ezen keresztül egyre többen fogadják el, hogy az online marketing csak folyamatként értelmezhető. Az értékesítési tölcsér folyamatán keresztül bemutatom be az online vevőszerzés sajátosságait. Kezdetben volt például az AIDA Az értékesítési tölcsért pontosan úgy kell elképzelnünk, mint az ősidők óta alkalmazott értékesítési folyamatokat. Az alap sémát  jól írja le az AIDA model
Tovább olvasok

Egy hatékony trükk még karácsonyig

A marketing – egyik – alapja a pszichológia. Ez a trükk amit most bemutatok, két pszichológiai hatáson alapul. A “személyesen nekem” és a mohóság keltés hatásán. A személyességet azzal biztosítjuk, hogy csak a “kiválasztottak” kapják meg az ajánlatot. A mohóságot pedig azzal keltjük fel, hogy csak limitált számban kínáljuk – tehát hamar el fog fogyni.  Manipuláció? Mielőtt persze bárki azt hinné, hogy ez egy galád, manipulatív technika, amivel becsapjuk az ügyfeleinket – akkor az téved. Kifejezetten jó ajánlatot kell adunk. Ez az alap. Azért “trükközünk”, hogy a lassú döntés hozatalú potenciális vevőinket erősebben motiváljuk. Nézzük is folyamatot, néhány konkrét példával. Figyelem! A folyamat csak a leírt módon működik! A leírtaktól el lehet térni,
Tovább olvasok
Google Adwords képzés

Google Adwords fiók készítése

A Google Adwords az egyik legfontosabb online marketing eszköz. Szinte minden  vállalkozásnak érdemes használnia. Ebben a bejegyzésben a nulladik lépést, az Adwords fiók létrehozását írom le. Az Adwords úgy működik, hogy a saját Google fiókunkban kell dolgoznunk. A Google fiók a személyhez, a tulajdonoshoz kapcsolódik, ezért ezt érdemes mindenkinek saját magának elkészítenie. Szerencsére ez nagyon egyszerű dolog. De nézzük lépésenként: Legyen egy Google fiókod! Két lehetőség van: Ha már használsz pl. Gmailt, akkor neked – gyakorlatilag – már van G fiókod. (email cím és jelszó) Ha még nem használsz semmilyen G eszközt, akkor kezdd itt. https://accounts.google.com/signup?hl=hu Figyelem! Nem csak Gmailes email címmel lehet G fiókot nyitni. Én azt javaslom, hogy azt az email címét add meg amit tényleg
Tovább olvasok
Keresőoptimalizálás vagy google adwords?

Adwords vagy SEO?

El kell ismerjem, ez egy kicsit buta kérdés feltevés. A keresőoptimalizálás minden honlap számára szükséges tevékenység. Vagy nem is tevékenységnek, hanem inkább szemléletnek nevezném. Az internetes, átkattintás alapú hirdetések pedig annyira költséghatékony, rugalmas, jól mérhető hirdetések, hogy mindenkinek érdemes élni ezzel a lehetőséggel. Mind a két eszközre szükség van tehát. Azért adtam mégis ezt a címet a bejegyzésemnek, mert azt tisztán kell látni, hogy a két eszköz nem (teljesen) helyettesíthető egymással. Sőt! Az adwords nagy mértékben segíteni tud a keresőoptimalizálási stratégiánk kialakításában. Nézzük a legfontosabb előnyöket: Keresőoptimalizálás (SEO): Hosszútávú a hatása, nem (nagyon) évül el. (szemben egy kampánnyal) Már középtávon is az egyik legolcsóbb vevőszerző eszköz Növeli az oldal pre
Tovább olvasok
A szavak ereje. Így segítenek a szavak.

A szavak ereje

Oké, tudom.  Nem új ez a videó. De annyira jó, annyira erős. Ennyit számítanak a szavak. Ennyit számítanak a szavaink, a szövegeink. És bocsánat, hogy profán módon rávilágítok a marketinges tanulságra. Az kevés ha csak közlöd a tényeket. A klip elején olvashatjuk a vak ember tábláján: vak vagyok, kérlek segíts. Ez kevés. Ha csak kiállsz a termékeddel, az kevés. Erősen, ütősen kell hatni a szívre is és az észre is. Ahogy a klip végén olvashatjuk a táblán: Ez egy gyönyörű nap és én nem láthatom! Ez a szavak ereje! Terjesszétek!  
Tovább olvasok

QR kód

Nem értem, nem értem, nem értem. Miért van az, hogy az online marketing feladatok még mindig csak ködösen jutnak el a vállalkozásokhoz? A QR kódról már tartottam előadást a II. kerületi Vállalkozóklubban, írok róla a Tippek, trükkök, tanácsok sorozatban, de nem lehet leállni. Egyre több helyen látok QR kódot, és változatlanul nem azt látom, hogy helyesen használnák. Ez a cukrászda is vette a fáradságot, hogy elkészítse a QR kódot, a zacskóira rátegye …és senki nem szól nekik,  hogy nem így kéne csinálni? Nagy pénzbe mernék fogadni, hogy ezt a kódot szinte senki sem kattintja le. (könnyen eldönthető lenn egy ilyen fogadás, hiszen ezek az eszközök pontosan mérhetőek) Ha azonban senki sem kattintja le, akkor mi értelme van? Puszta pénz és időpocsékolás! Pedig ha így használnák: A kód alá egy kis felirat: K
Tovább olvasok
Informatikus készíti a honlapod?

Ki készíti a honlapod?

Szinte valamennyi online marketing tevékenység során – előbb vagy utóbb – de mérlegre kerül a honlapunk.  Egy marketing szempontból rossz minőségű honlap elég hamar gátja lesz az eredményeknek. Amikor ezzel szembesül egy ügyfelem, akkor általában nem kell semmit kérdeznem. Magátok kezdi mondani a választ, erre a fel sem tett kérdésemre: Ki készíti (készítette) a honlapod? Ilyen válaszok jönnek: Én magam Egy egyetemista srác Az informatikusom Egy sablon alapján egy barátom A grafikusom ismerőse Sajnos ezek a válaszok mind rosszak! Mit várhatunk egy ilyen honlaptól? Működik? Bízzunk benne. Szép? Hát, izlés kérdése. Pénzt hoz? Vevőt szerez? Értékesít? Azt biztos nem!   De akkor mi az ördögért költünk pénzt egy honlapra? A probléma gyökere ott található, hogy a fent felsorolt szakemberek, segítők
Tovább olvasok
Organikus marketing

Egyszerű vagy bonyolult?

Egyszerű dolog az online marketing vagy bonyolult? Vagy legalábbis: lehet egyszerűvé tenni? Sokat gondolkodtam ezeken, és valami azt súgja nekem, hogy nem szabad, hogy bonyolult legyen. Muszáj mindenki számára átláthatóvá tenni azt a valamit, amit online marketingnek nevezünk. Miről van valójában szó? Egy win-win üzletet akarunk tető alá hozni, egy közvetítő közeg – ez az Internet – segítségével. Ha kihagynánk a technológiát, akkor ott állna két ember, akik mind a ketten az előnyös üzletben érdekeltek. Hát akkor csak nem lehet ez annyira bonyolult dolog? A rádióban hallottam egy érdekeset. (kicsit távoli az összefüggés, de remélem majd sikerül összekötnöm a logikai szálakat) Egy mentő technikus, és egy mentő asszisztens hatalmas sikert ért el egy újraélesztéssel foglalkozó konferencián. Orvos prof
Tovább olvasok

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Do you want massive traffic?
Scelerisque augue ac hac, aliquet, nascetur turpis. Augue diam phasellus odio lorem integer, aliquam aliquam sociis nisi adipiscing hacac.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul bela
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
* we never share your details with third parties.