logo

Blog

Ezen az oldalon a blog bejegyzéseim olvashatók.

A bejegyzések között keresni, a címkefelhő (láblécben található) segítségével lehet.

Örömmel veszek minden hozzászólást, észrevételt, megosztást.

 

Internet generáció

Kinek való a Facebook?

Az egyik - több van - népszerű indok, hogy egy vállalkozás miért NEM alkalmaz (vagy nem jól alkalmaz) közösségi marketinget az az, hogy ezt a médiát csak a fiatalok használják. Hát ez nem igaz. A Facebook a fiatalok körében rendkívül népszerű. Ez igaz. A fiatalok mellett azonban egyre inkább egyértelművé válik, hogy a Facebook egy igen hasznos eszköz szinte valamennyi vállalkozás számára. Másként kell kommunikálni a fiatal korosztállyal - akik a nevük mellé jelszót is megadnak :) - és másként a közép korosztállyal, akik használják az Internetet, de nem ott zajlik az életük.
Tovább olvasok
Listamarketing

Listamarketing. Egy kézenfekvő megoldás a vevőszerzésre

Azt állítom, hogy legolcsóbb, leggyorsabb, legnagyobb hatékonyságú vevőszerzős eszköz mindenkinek a fiókjában (számítógépében) hever. Ez az eszköz (módszer) a listamarketing. Mit értek ez alatt? A meglevő vevőink, a korábbi vásárlóink hatalmas értéket képviselnek. Ők azok akik már rendelkeznek (reméljük pozitív) tapasztalattal a termékünkről, szolgáltatásunkról. Őket tudjuk a legolcsóbban és legkönnyebben elérni Ők azok akikhez ismerősként kopogtathatunk be. Ők azok, akiket akár arra is megkérhetünk, hogy ajánljanak minket az ismerőseiknek. És még sorolhatnám.
Tovább olvasok

Keresőoptimalizálás/2 On the site optimalizálás

Az oldalon belüli optimalizálás A keresőoptimalizálás tevékenysége két alapvető kategóriára bontható. Az egyik az on the site, vagyis a weblapunkon végzett tevékenység. A másik – de nem kevésbé fontos – az off the site, vagyis a weblapunkon kívül, tehát más weblapokon, de a mi weblapunk érdekében végzett keresőoptimalizálási tevékenység. Most az on the site tevékenységről írok. Talán nem meglepő, de a weblapunk keresőoptimalizálását érdemes a saját weblapunkon kezdeni! 🙂 Véleményem szerint a két legfontosabb terület amit az on the site keresőoptimalizáláskor át kell tekintenünk: Az oldal bejárhatósága és A kulcsszavak megfelelő használata. Természetesen vannak még ezenkívül is teendők, mint például, hogy a fontos tartalom az oldal forráskódjának elején legyen, de ehhez kell egy pici html és css is
Tovább olvasok

Keresőoptimalizálás/1 A kulcsszavak kiválasztása

A kulcsszavak kiválasztása   A látogatók 70 százaléka a keresőkből érkezik. Ha jól van optimalizálva az oldal. Ehhez megfelelő kulcsszavak kellenek. A megfelelő kulcsszavak kiválasztása bonyolult dolog. Pedig nem tűnik annak. Egy bútorral foglalkozó cég kulcsszavai a következők: bútor, asztal, szék, ágy stb. Gondolhatnánk. De nem! Ezekkel a szavakkal két nagy baj van: Iszonyú nagy a verseny. Sok és erős versenytárssal  kell megküzdeni. Valószínűleg a Kikának és az Ikeának több erőforrás áll a rendelkezésére, mint nekünk! Egyáltalán nem specifikusak ezek a szavak. Nagyon sokféle bútor, asztal, szék stb. létezik. Ha én modern bútort árulok, akkor hiába találnak meg azok, akik stilbútort keresnek. Érdemes ezért olyan szavakat keresnünk, amelyek: Pontosan kifejezik, leírják a kínálatomat (termékemet, szolgál
Tovább olvasok

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Do you want massive traffic?
Scelerisque augue ac hac, aliquet, nascetur turpis. Augue diam phasellus odio lorem integer, aliquam aliquam sociis nisi adipiscing hacac.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul bela
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
* we never share your details with third parties.