logo

Blog

Ezen az oldalon a blog bejegyzéseim olvashatók.

A bejegyzések között keresni, a címkefelhő (láblécben található) segítségével lehet.

Örömmel veszek minden hozzászólást, észrevételt, megosztást.

 

Villányi Bálintos

Egy jótanács

Az online marketing egy kicsit olyan mint egy gyermeket beszélni tanítani. Nem lehet egyik napról a másikra "letudni". Beszélünk a gyermekünkhöz, csak beszélünk hozzá, és látszólag nem történik semmi. Egy idő után már látjuk, hogy figyel ránk, majd azt tapasztaljuk, hogy meg is érti amit mondunk. Utána jönnek az első megismételt hangok, majd szótagok és a szavak. Eltelik 2-3 év és a gyerekünk tud beszélni. Egy kicsit ilyen az online marketing is.
Tovább olvasok
Pjotr Szirnov a marketinges

Vodka és marketing, no meg a jó pozícionálás

Pjotr Szmirnov, a Szmirnoff vodka alapítója, szegény jobbágynak született. Halálakor ő volt Oroszország egyik leggazdagabb embere. Királyoknak járó pompával temették. Miben tudott többet másoknál? Hogyan tudott kiemelkedni a szinte rabszolgasorból és meggazdagodni?
Tovább olvasok
Einstein frizurája

Einstein frizurája

Az ember néha képes órákig, napokig töprengeni bizonyos dolgok okán. Pedig a válasz sokszor nagyon egyszerű. Mutatok erre egy példát.
Tovább olvasok

Keresőoptimalizálás – kezdetek

Keresőoptimalizálás, angolul search engine optimization (SEO). Az online marketing egyik legfontosabb feladata. A SEO segítségével érjük el azt, hogy az oldalunk a keresők (de főleg a Google) találati listáján minél előkelőbb pozícióban helyezkedjen el.
Tovább olvasok
Marketing a történelemben

Amikor a marketing megváltoztatta a történelmet

Az 1770-es évekre Nagy-Britannia legfőbb erőssége, a kiterjedt gyarmat birodalma felett sötét fellegek gyülekeztek. Az ősi ellenség - Franciaország - intenzív hadiflotta fejlesztésbe kezdett. A brit flotta - technikailag is és gondolkodás módban is - kicsit lelassult. A franciák gyors hajókat építettek, mellyel azt a nem titkolt célt tűzték maguk elé, hogy legyőzzék a brit flottát és átvegyék a brit gyarmatok egy részének az ellenőrzését.
Tovább olvasok
Látogatottság növelés

A látogatottság növelés 4 eleme

Látogatottá kell tenni a weblapunkat! Olyan ez, mint a színes virágok és méhecskék. Ha nem döngicsélik körbe kellően sokan az oldalunkat, akkor nehéz csodát tenni. Az online marketing elsősorban nem informatikai munka, hanem a szakmánk marketinges feldolgozása. Lássuk ennek a módját:
Tovább olvasok
Internet generáció

Kinek való a Facebook?

Az egyik - több van - népszerű indok, hogy egy vállalkozás miért NEM alkalmaz (vagy nem jól alkalmaz) közösségi marketinget az az, hogy ezt a médiát csak a fiatalok használják. Hát ez nem igaz. A Facebook a fiatalok körében rendkívül népszerű. Ez igaz. A fiatalok mellett azonban egyre inkább egyértelművé válik, hogy a Facebook egy igen hasznos eszköz szinte valamennyi vállalkozás számára. Másként kell kommunikálni a fiatal korosztállyal - akik a nevük mellé jelszót is megadnak :) - és másként a közép korosztállyal, akik használják az Internetet, de nem ott zajlik az életük.
Tovább olvasok
Listamarketing

Listamarketing. Egy kézenfekvő megoldás a vevőszerzésre

Azt állítom, hogy legolcsóbb, leggyorsabb, legnagyobb hatékonyságú vevőszerzős eszköz mindenkinek a fiókjában (számítógépében) hever. Ez az eszköz (módszer) a listamarketing. Mit értek ez alatt? A meglevő vevőink, a korábbi vásárlóink hatalmas értéket képviselnek. Ők azok akik már rendelkeznek (reméljük pozitív) tapasztalattal a termékünkről, szolgáltatásunkról. Őket tudjuk a legolcsóbban és legkönnyebben elérni Ők azok akikhez ismerősként kopogtathatunk be. Ők azok, akiket akár arra is megkérhetünk, hogy ajánljanak minket az ismerőseiknek. És még sorolhatnám.
Tovább olvasok

Keresőoptimalizálás/2 On the site optimalizálás

Az oldalon belüli optimalizálás A keresőoptimalizálás tevékenysége két alapvető kategóriára bontható. Az egyik az on the site, vagyis a weblapunkon végzett tevékenység. A másik – de nem kevésbé fontos – az off the site, vagyis a weblapunkon kívül, tehát más weblapokon, de a mi weblapunk érdekében végzett keresőoptimalizálási tevékenység. Most az on the site tevékenységről írok. Talán nem meglepő, de a weblapunk keresőoptimalizálását érdemes a saját weblapunkon kezdeni! 🙂 Véleményem szerint a két legfontosabb terület amit az on the site keresőoptimalizáláskor át kell tekintenünk: Az oldal bejárhatósága és A kulcsszavak megfelelő használata. Természetesen vannak még ezenkívül is teendők, mint például, hogy a fontos tartalom az oldal forráskódjának elején legyen, de ehhez kell egy pici html és css is
Tovább olvasok

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Do you want massive traffic?
Scelerisque augue ac hac, aliquet, nascetur turpis. Augue diam phasellus odio lorem integer, aliquam aliquam sociis nisi adipiscing hacac.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul bela
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
* we never share your details with third parties.