logo

Egy hatékony trükk még karácsonyig

PénzA marketing – egyik – alapja a pszichológia. Ez a trükk amit most bemutatok, két pszichológiai hatáson alapul. A “személyesen nekem” és a mohóság keltés hatásán. A személyességet azzal biztosítjuk, hogy csak a “kiválasztottak” kapják meg az ajánlatot. A mohóságot pedig azzal keltjük fel, hogy csak limitált számban kínáljuk – tehát hamar el fog fogyni. 

Manipuláció?

Mielőtt persze bárki azt hinné, hogy ez egy galád, manipulatív technika, amivel becsapjuk az ügyfeleinket – akkor az téved. Kifejezetten jó ajánlatot kell adunk. Ez az alap. Azért “trükközünk”, hogy a lassú döntés hozatalú potenciális vevőinket erősebben motiváljuk.

Nézzük is folyamatot, néhány konkrét példával.

Figyelem! A folyamat csak a leírt módon működik! A leírtaktól el lehet térni, de tudd, hogy akkor gyengébb lesz az eredmény.

  1. Válaszd ki a honlapod egy termékkategóriáját, amit szeretnek a vásárlóid. Például: ha bútoráruházad van, akkor az ülőgarnitúrákat. Ha illóolajokkal foglalkozol, akkor az öko mosószereket. Ha kendő szalonod van, akkor a téli kendőidet. Stb.
  2. Válaszd ki ezek közül egy termékedet, vagy még jobb, ha egy termékcsoportodat, amit szívesen “nyomnál” egy kicsit. Mit is jelent ez? Jó a termék, de emelni kellene az eladási számot.
  3. Állítsd be a remarketinget erre a termékkategória oldalra. (Pontosabban: legyen beállítva a remarketing a honlapodra, és a remarketing hirdetés beállításnál azoknak hirdess, akik nézegették ezeket a termékeidet, de nem vásároltak belőle. Ha nem tudod mi az a remarketing, vagy még egyáltalán nem használod, akkor keress meg. 30/ 60 67 843)
  4. A remarketing hirdetésednek ez legyen a szövege: Titkos ajánlat, csak Neked. Örülök hogy jártál a http://a domainneved.hu honlapon. Van egy titkos ajánlatunk a számodra. (ezt az ajánlatot nem találod meg máshol!) Kattints ide! Nem fogod megbánni.
  5. AZ AJÁNLAT. (ennek tényleg jónak kell lennie, de segítek) Néhány lehetőség:
    1. A legegyszerűbb: Extra kedvezmény. Hát tudjuk. Ez nem valami nagy durranás, de vannak esetek amikor belefér, és egész egyszerűen jól járunk, ha -olcsóbban- de elviszik a termékeinket. Például: A bútoráruházadban van 15 féle ülőgarnitúra, és ebből hármat nem nagyon visznek. Ami gáz. Ezt a hármat kezdjük el promózni 30% kedvezménnyel. Írjuk ki, az eredeti árat is (áthúzva), az új árat és a megtakarítást is!
    2. Ez most aktuális: Karácsonyi díszcsomagolással! Ennek az ajánlatnak két motiváló eleme van. 1/ Amikor egy látogatónk nézegeti a honlapunkat, nem biztos, hogy gondol arra, hogy a termékünk karácsonyi ajándékként is prima lenne. Erre mostfelhívjuk a figyelmét. 2/ A – tényleg szép – karácsonyi díszcsomagolással, pedig levesszük a csomagolás terhét is. Például: A kendőszalonunk néhány exklúzív kendőjét – amit a magasabb ára miatt kevesebben veszik – gyönyörű karácsonyi ajándékként pozicionálva (díszcsomagolással) tudjuk eladni.
    3. Csomagajánlat. Itt aztán van mozgástér. Rögtön a példával kezdem. Az illóolaj webáruházadban a mosószereket nézegető – és NEM vásárló – látogatódnak nyúlsz utána a remarketinggel. Egy komplett mosócsomagot ajánlasz neki (mosószóda, citromsav öblító, illóolajjal) amin annyi profitod legyen, mintha csak a mosószódát venné meg. Mit veszítesz azon, ha beteszed a csomagjába – nulla profittal – az öblítőt és az illóolajat? Semmit! Ahhoz képest, hogy már elment – nem vásárolt és jó eséllyel sose jött volna vissza – most profitot realizáltál.  Szerintem ez megéri! És azzal kezdtük az egészet, hogy ez egy titkos ajánlat. Ilyen nincs máshol, nincs máskor. És ne feledd! Aki egyszer már vásárolt nálad, annak ötször könnyebb – ez statisztika – eladni, mint egy “hideg” érdeklődőnek.

Hát meglennénk.

Tehát mégegyszer. Mi kell hozzá?

  • Remarketing hirdetés. Fillérekbe fog kerülni.
  • Egy jó ajánlat. Pillanatok alatt össze lehet hozni.
  • ÉS KÉSZ!

Hajrá.

Valósítsd meg és írd meg a sikereid nekem.

Bőséges bevételt!

…és persze szólj, ha segítségre van szükséged! 30/60 67 843

 

Leave a Reply

*

captcha *

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Do you want massive traffic?
Scelerisque augue ac hac, aliquet, nascetur turpis. Augue diam phasellus odio lorem integer, aliquam aliquam sociis nisi adipiscing hacac.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul bela
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
* we never share your details with third parties.