logo

Hotel Impossible – amiből tanulni lehet

Van egy sorozat a Travel Channelen, a Hotel Impossible. (magyarul: A lehetetlen szálloda). Nagyon ajánlom azoknak, akik szeretnének látni gyakorlatias marketing szemléletet. 

Kezdjük a legfontosabbal!

A marketing legalább annyira fontos mint a termék.

Meg még!

Minden marketing.

Marketing ahogy szólunk az ügyfélhez. Marketing amikor kitaláljuk a vágyait. Marketing amikor jól szervezett a recepció. Marketing ahogy meg kell találni a parkolót. Marketing ahogy kicsekkol egy ügyfél.

A műsor

A műsor arról szól, hogy Anthony Melchiorri – ez a fura kopasz figura – pocsékul működő szállodákat keres fel, és segít nekik megnövelni a forgalmat. Nem azzal, hogy wellness részleget építtet, nem azzal, hogy beregisztrálja a Tripadvisor-ba, hanem:

  • A vendégek fejével gondolkodik
  • Átszervezi a szállodát, hogy szerethető, jól működő intézmény legyen.

Anthony Melchiorri

A lényeg ennek a pacáknak a fejében van. Ezért érdemes nézni a sorozatot, ezért lehet tanulni tőle. Mert tudja, hogy mire vágynak a potenciális vendégek, és annak megfelelően alakítja át a szállodát.  És a dolog működik.

…de nekem nincs is szállodám!

Vagy másképp: az én piacom (vállalkozásom, termékem) más. Tudjátok, hogy hányszor hallom ezt a kifogást? Pedig ez egy hatalmas bullshit! Minden piac (termék, vevő) más. De egy valamiben azonos:

Akkor megy jól, ha a vevőink elégedettek.

És ez nagyon sok mindentől függ. A termék minősége, milyensége, ára még nem elég. Sok apró – és kevésbé apró – tényező befolyásolja a vásárlói élményt.

Mi a megoldás?

Gondolkozzunk a vevők fejével! Ezt lehet megtanulni a sorozatból.

Leave a Reply

*

captcha *

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Do you want massive traffic?
Scelerisque augue ac hac, aliquet, nascetur turpis. Augue diam phasellus odio lorem integer, aliquam aliquam sociis nisi adipiscing hacac.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul bela
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
* we never share your details with third parties.