logo

Blog

Ezen az oldalon a blog bejegyzéseim olvashatók.

A bejegyzések között keresni, a címkefelhő (láblécben található) segítségével lehet.

Örömmel veszek minden hozzászólást, észrevételt, megosztást.

 

Escobar marketing módszere

Kokain és marketing

Pablo Escobar a kolumbiai drogbáró nagyobb hatalommal bírt hazájában mint bárki. A vagyona alapján a világ leggazdagabbjai közé tartozott. Lehet tőle tanulni. Erről szól ez a bejegyzés.
Tovább olvasok

Néhány gondolat a honlap készítéshez

Néhány észrevétel és tanács a honlap készítés képzés résztvevőinek
Tovább olvasok
Keresőoptimalizálás wordpress honlaphoz

A seo nulladik lépése

A keresőoptimalizálás konkrét célja, hogy a számunkra fontos kulcsszóra, kulcsszavakra előkelő helyen legyünk a Google találati listáján. És mi az a kulcsszó amire – ha elől vagyok a találati listán – meg is találnak a vevők?
Tovább olvasok

Murakami Haruki és a buyer persona

A jó cím nagyon fontos. Ez gondolom nem vitás. ....és ez jó cím? Mi az a buyer persona? És ki az a Murakami Haruki?
Tovább olvasok

A termékfejlesztés fontossága

A PayPassos - érintőkártyás -  fizetések miatt emelkedett a vártnál nagyobb mértékben a kártyás fizetések volumene. Mind darabszámában, mind átlagos fizetési összegében jelentősen emelkedett a bankkártyás fizetések aránya. Ennek a gyorsuló növekedésnek a PayPassos kártyák adták a motorját.
Tovább olvasok

Hirdetek de mégsem jönnek a vevők…

"Van egy szép honlapom, mennek a Facebook meg adwords hirdetések, jönnek is a látogatók, de senki nem rendeli meg a szolgáltatásomat. Nézd meg a hirdetéseimet, és javíts rajtuk."
Tovább olvasok

Az országgyűlési választás 5 marketing tanulsága

Mára már közhely, hogy a politika, a pártok, a politikusok éppen olyan termékek, mint a mosópor. És ha termékek, akkor marketing eszközökkel “kell eladni” őket. A 2018-as parlameti választási kampányban megtapasztalhattuk, hogy a szavazatunkat éppen olyan módon szerzik meg, mint a vásárlási döntésünket. Egy választási kampány tanulmányozása azért is érdekes, mert könnyen hozzáférünk az üzenetekhez, jól láthatjuk az alkalmazott eszközöket, és ismert az eredményesség is. És a marketing “jóságának” első számú mérőszáma az eredmény. Marketing szempontból nem követünk el megbocsáthatatlan hibát, ha 2 fél versengésére egyszerűsítjük az elemzésünket. Volt egy kormányoldal és egy ellenzék. Az eredmény ismert. Megállapításaim nem politikai természetűek, hanem az eredményesség, a sikeresség szem
Tovább olvasok

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Do you want massive traffic?
Scelerisque augue ac hac, aliquet, nascetur turpis. Augue diam phasellus odio lorem integer, aliquam aliquam sociis nisi adipiscing hacac.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul bela
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
* we never share your details with third parties.