logo

Blog

Ezen az oldalon a blog bejegyzéseim olvashatók.

A bejegyzések között keresni, a címkefelhő (láblécben található) segítségével lehet.

Örömmel veszek minden hozzászólást, észrevételt, megosztást.

 

Escobar marketing módszere

Kokain és marketing

Pablo Escobar a kolumbiai drogbáró nagyobb hatalommal bírt hazájában mint bárki. A vagyona alapján a világ leggazdagabbjai közé tartozott. Lehet tőle tanulni. Erről szól ez a bejegyzés.
Tovább olvasok

Néhány gondolat a honlap készítéshez

Néhány észrevétel és tanács a honlap készítés képzés résztvevőinek
Tovább olvasok
Keresőoptimalizálás wordpress honlaphoz

A seo nulladik lépése

A keresőoptimalizálás konkrét célja, hogy a számunkra fontos kulcsszóra, kulcsszavakra előkelő helyen legyünk a Google találati listáján. És mi az a kulcsszó amire – ha elől vagyok a találati listán – meg is találnak a vevők?
Tovább olvasok

Murakami Haruki és a buyer persona

A jó cím nagyon fontos. Ez gondolom nem vitás. ....és ez jó cím? Mi az a buyer persona? És ki az a Murakami Haruki?
Tovább olvasok

A termékfejlesztés fontossága

A PayPassos - érintőkártyás -  fizetések miatt emelkedett a vártnál nagyobb mértékben a kártyás fizetések volumene. Mind darabszámában, mind átlagos fizetési összegében jelentősen emelkedett a bankkártyás fizetések aránya. Ennek a gyorsuló növekedésnek a PayPassos kártyák adták a motorját.
Tovább olvasok

Hirdetek de mégsem jönnek a vevők…

"Van egy szép honlapom, mennek a Facebook meg adwords hirdetések, jönnek is a látogatók, de senki nem rendeli meg a szolgáltatásomat. Nézd meg a hirdetéseimet, és javíts rajtuk."
Tovább olvasok

Az országgyűlési választás 5 marketing tanulsága

Mára már közhely, hogy a politika, a pártok, a politikusok éppen olyan termékek, mint a mosópor. És ha termékek, akkor marketing eszközökkel “kell eladni” őket. A 2018-as parlameti választási kampányban megtapasztalhattuk, hogy a szavazatunkat éppen olyan módon szerzik meg, mint a vásárlási döntésünket. Egy választási kampány tanulmányozása azért is érdekes, mert könnyen hozzáférünk az üzenetekhez, jól láthatjuk az alkalmazott eszközöket, és ismert az eredményesség is. És a marketing “jóságának” első számú mérőszáma az eredmény. Marketing szempontból nem követünk el megbocsáthatatlan hibát, ha 2 fél versengésére egyszerűsítjük az elemzésünket. Volt egy kormányoldal és egy ellenzék. Az eredmény ismert. Megállapításaim nem politikai természetűek, hanem az eredményesség, a sikeresség szem
Tovább olvasok
Marketing tévedés

Mitől jó egy reklám?

A kedvenc reklámom az a vicces, azzal a celebbel Az egy klasszikus… Szenzációs volt. Felejthetetlen. Miről is szólt? Egy autóról, vagy egy sörröl? Vagy valami kütyüről, vagy üdítőről? Mindegy is. Az alkotói büszkék lehetnek!   Hát egész pontosan erről szól a dolog. Sokan teljesen félreértik a reklámok lényegét. “Találjunk ki valami eredetit! Legyünk kreatívak! Legyen nagyon látványos! Fizessünk meg egy híres embert!” Ez mind mind bullshit. Legalábbis ha öncélúan csináljuk. Milyen a jó reklám? A reklám dolga, hogy kiváltson valamilyen – a reklámozó számára hasznos – hatást a reklám fogyasztójából. Hogyan fogyasztunk reklámot? A reklámokat alacsony figyelmi szinttel fogyasztjuk. Nem akarjuk megérteni, megjegyezni, elemezni stb. Maximum engedjük, hogy hasson ránk. És a hatásos
Tovább olvasok

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Do you want massive traffic?
Scelerisque augue ac hac, aliquet, nascetur turpis. Augue diam phasellus odio lorem integer, aliquam aliquam sociis nisi adipiscing hacac.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul bela
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
* we never share your details with third parties.