logo

Blog

Ezen az oldalon a blog bejegyzéseim olvashatók.

A bejegyzések között keresni, a címkefelhő (láblécben található) segítségével lehet.

Örömmel veszek minden hozzászólást, észrevételt, megosztást.

 

Informatikus készíti a honlapod?

Ki készíti a honlapod?

Szinte valamennyi online marketing tevékenység során – előbb vagy utóbb – de mérlegre kerül a honlapunk.  Egy marketing szempontból rossz minőségű honlap elég hamar gátja lesz az eredményeknek. Amikor ezzel szembesül egy ügyfelem, akkor általában nem kell semmit kérdeznem. Magátok kezdi mondani a választ, erre a fel sem tett kérdésemre: Ki készíti (készítette) a honlapod? Ilyen válaszok jönnek: Én magam Egy egyetemista srác Az informatikusom Egy sablon alapján egy barátom A grafikusom ismerőse Sajnos ezek a válaszok mind rosszak! Mit várhatunk egy ilyen honlaptól? Működik? Bízzunk benne. Szép? Hát, izlés kérdése. Pénzt hoz? Vevőt szerez? Értékesít? Azt biztos nem!   De akkor mi az ördögért költünk pénzt egy honlapra? A probléma gyökere ott található, hogy a fent felsorolt szakemberek, segítők
Tovább olvasok
Organikus marketing

Egyszerű vagy bonyolult?

Egyszerű dolog az online marketing vagy bonyolult? Vagy legalábbis: lehet egyszerűvé tenni? Sokat gondolkodtam ezeken, és valami azt súgja nekem, hogy nem szabad, hogy bonyolult legyen. Muszáj mindenki számára átláthatóvá tenni azt a valamit, amit online marketingnek nevezünk. Miről van valójában szó? Egy win-win üzletet akarunk tető alá hozni, egy közvetítő közeg – ez az Internet – segítségével. Ha kihagynánk a technológiát, akkor ott állna két ember, akik mind a ketten az előnyös üzletben érdekeltek. Hát akkor csak nem lehet ez annyira bonyolult dolog? A rádióban hallottam egy érdekeset. (kicsit távoli az összefüggés, de remélem majd sikerül összekötnöm a logikai szálakat) Egy mentő technikus, és egy mentő asszisztens hatalmas sikert ért el egy újraélesztéssel foglalkozó konferencián. Orvos prof
Tovább olvasok
Villányi Bálintos

Egy jótanács

Az online marketing egy kicsit olyan mint egy gyermeket beszélni tanítani. Nem lehet egyik napról a másikra "letudni". Beszélünk a gyermekünkhöz, csak beszélünk hozzá, és látszólag nem történik semmi. Egy idő után már látjuk, hogy figyel ránk, majd azt tapasztaljuk, hogy meg is érti amit mondunk. Utána jönnek az első megismételt hangok, majd szótagok és a szavak. Eltelik 2-3 év és a gyerekünk tud beszélni. Egy kicsit ilyen az online marketing is.
Tovább olvasok
Pjotr Szirnov a marketinges

Vodka és marketing, no meg a jó pozícionálás

Pjotr Szmirnov, a Szmirnoff vodka alapítója, szegény jobbágynak született. Halálakor ő volt Oroszország egyik leggazdagabb embere. Királyoknak járó pompával temették. Miben tudott többet másoknál? Hogyan tudott kiemelkedni a szinte rabszolgasorból és meggazdagodni?
Tovább olvasok
Einstein frizurája

Einstein frizurája

Az ember néha képes órákig, napokig töprengeni bizonyos dolgok okán. Pedig a válasz sokszor nagyon egyszerű. Mutatok erre egy példát.
Tovább olvasok

Keresőoptimalizálás – kezdetek

Keresőoptimalizálás, angolul search engine optimization (SEO). Az online marketing egyik legfontosabb feladata. A SEO segítségével érjük el azt, hogy az oldalunk a keresők (de főleg a Google) találati listáján minél előkelőbb pozícióban helyezkedjen el.
Tovább olvasok
Marketing a történelemben

Amikor a marketing megváltoztatta a történelmet

Az 1770-es évekre Nagy-Britannia legfőbb erőssége, a kiterjedt gyarmat birodalma felett sötét fellegek gyülekeztek. Az ősi ellenség - Franciaország - intenzív hadiflotta fejlesztésbe kezdett. A brit flotta - technikailag is és gondolkodás módban is - kicsit lelassult. A franciák gyors hajókat építettek, mellyel azt a nem titkolt célt tűzték maguk elé, hogy legyőzzék a brit flottát és átvegyék a brit gyarmatok egy részének az ellenőrzését.
Tovább olvasok
Látogatottság növelés

A látogatottság növelés 4 eleme

Látogatottá kell tenni a weblapunkat! Olyan ez, mint a színes virágok és méhecskék. Ha nem döngicsélik körbe kellően sokan az oldalunkat, akkor nehéz csodát tenni. Az online marketing elsősorban nem informatikai munka, hanem a szakmánk marketinges feldolgozása. Lássuk ennek a módját:
Tovább olvasok
Internet generáció

Kinek való a Facebook?

Az egyik - több van - népszerű indok, hogy egy vállalkozás miért NEM alkalmaz (vagy nem jól alkalmaz) közösségi marketinget az az, hogy ezt a médiát csak a fiatalok használják. Hát ez nem igaz. A Facebook a fiatalok körében rendkívül népszerű. Ez igaz. A fiatalok mellett azonban egyre inkább egyértelművé válik, hogy a Facebook egy igen hasznos eszköz szinte valamennyi vállalkozás számára. Másként kell kommunikálni a fiatal korosztállyal - akik a nevük mellé jelszót is megadnak :) - és másként a közép korosztállyal, akik használják az Internetet, de nem ott zajlik az életük.
Tovább olvasok

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Do you want massive traffic?
Scelerisque augue ac hac, aliquet, nascetur turpis. Augue diam phasellus odio lorem integer, aliquam aliquam sociis nisi adipiscing hacac.
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico
  • Montes vutario lacus quis preambul
  • Leftomato denitro oculus softam lorum
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix
  • Dualo fitemus lacus quis preambul bela
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
* we never share your details with third parties.